måndag 21 december 2009

Vilken dag :-D

Vilken dag hade jag idag. Man brukar tro att om dagen har börjat skit så hela dagen kommer å se ut så här men inte idag.


Dagen har börjat med läkarbesök. Fick rengöra örat (för de som inte vet hade jag en tumör i örat för 6 år sedan och massa oprationer) och det var inte rolig alls. Illa mående, svett & yr var bara en del av mina upplevelser. Satt 20 minuter efter undersökningen bara för att kunna stå igen o inte svimma. Sedan skulle jag till gymmet o träna med Ina men hon kom lite sen så jag fick en timme sömn. Denna timma har vänt min dag upp å ner. Styrke med Ina är alltid rolig! Sedan var det ett pass med Anders...så bra kemi! Hade skit rolig och hoppas verkligen vi gör det igen :-). Till slut var det fotogarafering med Army gänget och sedan öl med Avichai. Så himla kul! Army fotografering var helt sjuk...så konstiga positioner o situationer :-). Sedan var det öl med Avi & Johan...har inte skrattat så här på länge :-)



Så mina vänner, slutsatsen från denna dag är: om din dag börjar skit o du känner att du kommer inte överleva så kom ihåg! Värre än det kan det inte va...det kan bara bli bättre :-D

Inga kommentarer: