måndag 4 januari 2010

Födelsedag och termin början

Igår fyllde jag 31. Jaja, jag är gammal gubbe men jag är som vin...blir bara bättre med åren! Min dag var riktig rolig. Jag vaknade med lite födelsedagssång av min älskade fru. Sen var det dax för presenten...en mixern för mina smootis. Vi bestämde att fortsätta på semesterns tema och jag fick "all inklusive" dock jag handlade och fixade hemma lite men det är lugn, så länge hon stressade inte ihjäl sig. På kvällen kom hit min frus familij och de firade mig. Det var kul och lilla Alva har inte varit så rädd av mig denna gång...Jag fick tom leka med henna lite. Hon är så söt!

Idag var det styrke med Ina och hon, som jag har förväntat mig, var sjukt laddad. Det är jag med oxå men min tanke är att stegra upp. Det blev lite konflikt där men hon fick sin dagens smärta "spruta" så jag tror att hon får sova gott inatt ;-) Har faktiskt saknat vår träning tillsammans...det är så himla rolig, tuff och...rolig :-D Just det, har hittat vad MMA står för...maska, maska, AAAA ;-)

Idag har jag och min älskade fru börjat på klättringskursen. Vi har lärt oss lite om säkringen och vi fick säkra och klättra själva ganska myckt. Det var riktig skoj och jag ser fram att börja klättra själv med henne. Kommer å bli så rolig!

På fredag har jag tenta och jag måste verkligen plugga. Vill inte missa denna, inte minst för att den är intressant och egentligen inte så himla svårt. Det är bara att sitta och plugga. Det ska jag göra imon...hoppas (det står på ska göra listan tills imon iaf)

Så, ha det så bra...godnatt!

Inga kommentarer: