tisdag 5 januari 2010

Well well...

Fucking hell vad är det för väder??? Så jävla kallt...jag dör! Min stackrs näsa gjorde så ont och min pung frös (den är ok nu...don't worry;)). Vill ha värme nu!!! Me don't like vädret! Det värsta är att det finns några tokiga människor som tycker att det så himla rolig att det är så kallt. Visst, de har bil och de slipper stå och vänta på vagnen i -10 grader.
Och vagnar...va fan är fel med de. Från Kviberg till Hj.platsen tog det 55 min 8-O. Stopp här, stopp där...jävla stopp everywhere. Lite snö och kolektivtrafik fungerar inte. Så irriterande! Och man kan inte riktig skälla ut nån för det är ingens fel egn. Jaja...så är det. Andas ut och relaxa!

Idag var det triceps o mage med Ina. Kändes väldig kort men effektiv. Sedan skulle jag på hennes pass men det var full...inte förvåna mig, hon är ju så grym inst.! Ist var det cykel 45 med Kim. Känns som att jag har ingen kondition. 4 veckor utan träning känns verkligen.

Imon är det onsdag och jag tänker plugga hela dagen för mitt pass på City D är inställd (röd dag imon). Så if jag gör det så får jag belöningen - cykel 45 med Anders Nilsson! Vi får la se. Mitt första pass för terminen kommer närmare och närmare och jag är laddad. Ny anläggning, nytt pass, nytt system...spännande!

På fredag är det Army Traning för kompisarna @ B-plan kl.18.00! Ni är välkomna, bara meddela mig här, på mailet eller på mobilen.

Hoppas vi ses på nåt pass snart
Ha det bra!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag jobbar lite Posten nu i mellandagarna. Vi saknar dig men du hade frusit som en galning. Till och med de gamla härdade postisarna gnäller över vädret nu. Grattis i efterskott!

Eyal sa...

K:Haha...jag vet, det är så sjukt kallt. Vet inte va skulle jag göra om jag jobbade...kanske står framför en bil med en för hoppning att nåt bryts ;). BTW...de gamla härdade postisarna gnäller alltid oavsett vädret...hehe.

Tack!