torsdag 14 januari 2010

Träning, träning, träning och kanske lite vila

Denna vecka är jag helt ledig :-) Och vad gör jag när jag är ledig? That's right...TRÄNAR! Så kul att träna utan å ha pluggångest.


Veckan har börjat med styrketräning och klättring. I tisdags var det dax för lite mer styrketräning men oxå cykel 75 med Anders Nilsson. Riktig bra pass och 75 min flög. Igår var det premiär för min cykel 60 på City D. Har börjat med trappa pass för att ge de chans å känna skillnader mellan olika ansträngningsnivåer. De tyckte om passet väldig mycket och det känns bra. En deltagare som har varit med i lördags och igår sa efteråt "Det var skit dålig...haha..skojar bara. Det var skit rolig som vanlig". Den är inte komplimangen som jag var glad för utan att hon kände sig tillräckligt bekväm att skoja med mig. Det är det jag vill uppnå i mina pass, att deltagarna ska känna sig avslappnade o ha skojig. Har de det...kommer de tillbaka...kommer de tillbaka...får de träningen...får de träningen...mår de bättre, känner sig piggare och gladare och det är det som är målet. Efter det var det Army Training med Jim Berg. Men innan passet har börjat var JimJim tvungen o krocka Det blev hans specialitet...köra snabbt och krocka/nästa krocka Har röker inte så han försöker förkorta sitt liv på andra sätt ;-) Själva passet gick helt ok. Jag skulle börja med uppvärming eftersom arga snickaren var tvungen å fixa med bilen. Jag upptäckte ganska direkt att jag hade fel pass med mig så det va bara att improvisera nåt. Gick ganska bra. Och visst stereon ställde lite problem men de fick ta i lite extra för att kompensera för återhämtning...hihihi


Idag är det invigning @ Partille

För min del blir det ett intervall pass, 85 % av max.

Ni är varmt välkomna!

Inga kommentarer: