söndag 11 april 2010

Dax å ta beslut!

Imon är det tillbaka till verkligheten dvs. skolan efter en och en halv vecka ledigheten. Det innebär att jag inte kan fortsätta veckans tokträningen och jag måste tyvärr bestämma mig sub 10 runt sjön eller styrketräning? Tid för båda har jag inte för skolan kommer först till allt. Den kommande månaden kommer att bli riktigt tufft. Jag har 3 tentor nästa månad och jag vill verkligen inte ha för många omtentor (vill inte ha nån omtenta men jag tror att har kuggat en omtenta). För att klara att cykla runt vättern under 10h måste jag träna...mycket! Det innebär låga tider på cykeln minst 3ggr/veckan. Nåt jag inte har :-( Därför har jag inte så mycket val, jag måste välja bort sub 10 runt vättern...synd! Jag kommer fortfarande cykla VR men utan nåt större mål. Fördelen med styrketräningen däremot är att det är mycket mer flexibel. För det första tar styrketräningen inte mer än en timme per gång för det andra bobbar jag på ett gym samt har gym här i huset. Bekvämare än det kan det inte vara! Jag bara måste sätta nåt realistiskt mål och jobba mig fram dit.


Innan jag avslutar måste jag säga att jag älskar min iPhone. Helt underbart!!! Att lyssna på israelisk radio under mina morgonpromenader, på vagnen eller spotify under träningen är så himla rolig! ! !

Ha en trevlig vecka!

Inga kommentarer: