torsdag 8 april 2010

If it's working, why fix it???

Jag vill börja med att säga att jag älskar torsdagar. Att köra både på Lindholmen och på Partille i en och samma dag är det bästa jag vet (ok då, kanske inte det bästa med väldig väldig nära;) ). Så underbara deltagare har jag, att ibland jag undrar vad har jag gjort för att få ha dem i mina pass. ÄLSKAR er allihopa!

Idag har jag meddelat Partille gänget att det är dax å byta pass men komentarer efter passet som "det är det enda passet jag tar i ordentligt" eller "har varit på ditt pass i tis och det var så bra att jag tvingade mig själv å komma idag oxå", "musiken stämmer så jävlabra...du får inte byta" verkligen värmde mitt hjärta men oxå gjorde att jag har börjat fundera. Jag vet precis vilka låtar dem vill ha kvar och ingen av dessa är jag trött på, så varför byta?! De kommer på passet för de gillar det. På köpet får de en jävlig bra träning och det är egntligen mitt mål. Visst vissa grejer måste ändras och vissa låtar måste jag byta för jag kommer å spy av dem men passet som helhet kan stanna kvar. På så sätt är de nöjda och får ett ännu bättre och genomtänkt pass.


På lördag är det cykel 60 @ B-plan. My baby pass! Många av stammisar har inte kommit förra veckan så jag ser verkligen fram emot att träffa dem på lördag.


Ha en underbar kväll!

1 kommentar:

Frida Nelhans sa...

Hade ingen om att du har en blogg. Ska verkligen börja ha koll på bad du skriver. Super duper!